2013. október 9., szerda

Flegma idézetek 2.

Örülök, hogy az én életemmel foglalkoztok, mert ez azt jelenti, hogy az enyém érdekesebb a tiéteknél. 

Hiányoznak azok az idők... Amikor a fiúkról csak úgy beszéltünk,hogy megint meghúzta a hajam vagy, az a hülye fellökött. Hisz jobban hangzik, minthogy már megint összetörte a szívemet..." :/ 

Ismeretlenek nekem ne pattogjanak, mint egy labda. Isten az életem nem nekik, hanem nekem adta.  

Ilyen az élet... - mondta a bohóc, és könnyes szemmel felfestette a mosolyát!

Már nem bánom, hogy nem lett semmi... 
Mert rájöttem, hogy mekkora senki! 
Egy pár ember olyan mint a felhő. Ha eltűnik, szebb lesz a napom. ;)

Én nem vagyok féltékeny csak nem szeretem, hogyha elveszik valamimet ami az enyém. :)
Inkább leszek 1000 srácnak az elérhetetlen álom, minthogy újra egy kihasználjon... ;)

Nem lehetsz mindig hibás, nyisd ki a szád, üvöltsd, hogy kapja be a világ... =)

Velem ne lelkizz, nem dumálni hívtalak. Kajak míg csendben voltál bírtalak... :’)

Nem lesz fellángolás újra, mert már nyitva a szemem, nem kell a mosolyod, és nem kellesz te sem..>.<

Évek múlnak el, bennem mégis létezel, emléked nem törli semmi el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése